Celebrada l’Assemblea General Ordinària de socis i sòcies del 13 de juny de 2026

 
 
 

Aquest passat dissabte 13 de juny s’ha celebrat l’Assemblea general ordinària de socis i sòcies del 2026, tant en format presencial com telemàtic com va essent habitual.

L’Assemblea es va fer al nou local social de la cooperativa, el local del Consell de la República de Vic, seguint l’ordre del dia, amb la benvinguda del president, Jaume Angerri, qui va explicar l’informe de presidència i gestió del 2025. Tot seguit, el tresorer i primer vicepresident, Jaume Miquel March, va presentar l’estat de comptes del 2025.

A continuació es van exposar les línies generals del pla d’acció 2026-2027 i els reptes amb els quals s’enfronta la cooperativa.

Al torn de paraula, com sempre, es van recollir els suggeriments que el Consell Rector passarà a estudiar.

El punt feble de l’assemblea va ser la baixa participació de socis i sòcies; el Consell Rector treballarà i buscarà la fórmula per augmentar la participació.

Dins la secció Documents socials, apartat Assemblees, trobareu la presentació i la gravació de l’assemblea.