Celebrada l’Assemblea General Ordinària de socis i sòcies del 13 de juny de 2026
El dissabte 13 de juny es va celebrar l’Assemblea general ordinària de socis i sòcies del 2026, tant en format presencial com telemàtic, al local social de la cooperativa, amb seu a Vic.
Seguint l'ordre del dia, es va presentar l'informe de gestió i els comptes del 2025 i la presentació de les línies mestres del pla d'acció 2026-2027. La participacio conjunta va ser una mica més baixa de l'habitual; no obstant, això no treu valor a les idees i suggeriments recollits per part dels socis i sòcies participants.
