Celebrada l’Asssemblea General de socis del 14 de maig de 2022
La Assemblea General de socis i sòcies es va celebrar el passat 14 de maig en format presencial i telemàtic.
La Assemblea General de socis i sòcies es va celebrar el passat 14 de maig en format presencial i telemàtic.
El Consell Rector, en la sessió del dimarts 19 d’abril de 2022, ha acordat convocar l’Assemblea general ordinària per a l’aprovació del comptes anuals de 2021 i els programes que desenvoluparà la cooperativa, el dissabte 14 de maig de 2022, en doble format presencial i format telemàtic via Zoom. A partir de les 10 h (en segona convocatòria; a les 9h30, en primera convocatòria i fins a les 13 h.
El passat dia 27 d'abril, Jaume Miquel March, president de Catalana de Serveis Financers, va visitar les instal·lacions de Mutuacat a Manresa i va aprofitar per parlar de col·laboracions futures amb Leo Martínez, adjunt a la Direcció General de la mutualitat. Les dues entitats comparteixen l’activisme social i la visió de país.
Naciódigital publica un article on explica que les entitats financeres han tancat en els últims dos anys, més d'una quarta part de les oficines que encara es mantenien obertes a Catalunya, fet que provoca que ja hagin abaixat la persiana el 72% de locals de què disposaven el 2008.
S'ha celebrat l'Assemblea General de socis, la segona d'enguany, amb molt bona participació de socis, seguint l'ordre del dia. Moltes gràcies als socis i sòcies participants.
El passat mes de juny la cooperativa Catalana de Serveis Financers realitzà una presentació i visita a la cooperativa d'Ivars d'Urgell, continuant amb els contactes amb les cooperatives agropecuàries capdavanteres del sector.
El passat 8 de juny la cooperativa Catalana de Serveis Financers va visitar la cooperativa d'Artesa de Segre, un referent en el desenvolupament agrari i ramader de la comarca.
Naciódigital destaca en el seu article l'ampliació de capital de la cooperativa i la seva voluntat de convertir-se en una entitat financera de proximitat apostant per les finances km 0.
Tal com es va aprovar a l'Assemblea General Ordinària del 20 de març, la cooperativa llença l'emissió de títols d'aportació voluntària al capital social, emissió "ZERO.1", i la reserva de títols participatius, emissió "Catalana de Serveis Financers 1,5%.
El Diari de Girona dedica una pàgina en la seva edició en paper a la cooperativa. L'article comenta la propera ampliació de capital i emissió de deute i recull paraules del secretari, Jaume Angerri, explicant el funcionament de la cooperativa, l'estructura de socis i òrgans de govern i els seus objectius.